Blog

Docent Klantgerichte communicatie MBO

Opdrachtgever: SOD-1

Voor MBO-studenten Informatiemanagement geef ik meerdere jaren de module Klantgerichte communicatie. Het gaat hier om volwasseneneducatie. Als archivaris moeten zij leren om centraal aanspreekpunt te zijn in hun organisatie. Hiervoor hebben ze communicatieve vaardigheden nodig. Ik leer de studenten de competenties: klantgerichte communicatie, argumenteren en presenteren. Studenten zitten na vele jaren weer in de MBO-schoolbanken. Dat vraagt van mij creativiteit, begrip en motivatievermogen. Met veel plezier heb ik hen begeleid om hun examen te halen. 

“In onze gezamenlijke activiteit als examinator voor SOD-opleidingen heb ik ervaren dat Joyce de cursisten op professionele en sympathieke wijze benadert. De wijze waarop zij feedback geeft vind ik scherp en tactvol.” collega Edwin

Interviews ITIP website & magazine

Opdrachtgever ITIP school voor leven en werk

Voor de ITIP website interview ik oud deelnemers van de De Juiste Maat over deze opleiding voor leidinggevenden.

Voor het ITIP magazine interview ik voor het ‘Werk-item’, schrijf er artikelen over en maak de bijbehorende foto’s. 

  • Najaar 2018: “Als je als leidinggevende geloofwaardig wilt overkomen, moet je weten wie je bent en wat je drijft’. Interview met twee deelnemers van De Juiste Maat, ITIP opleiding voor leidinggevenden.
  • Voorjaar 2018: “Het team kreeg door dat deze mensen er waren om bloot te leggen wat er speelt.” In gesprek met Frans en Colette de Bruin, directie Autimaat. Over hun ervaring met een in-company traject door ITIP. Hoe is het gegaan? Wat hebben ze eraan gehad?