In elke onderneming kan een periode nodig zijn van bezinning. Te weinig klanten? Een nieuw product of dienst? Een andere koers? Of tegenslag? Vaak is een nieuwe impuls in PR & communicatie dan gewenst. Mijn aanpak onderscheidt zich door eerst samen te kijken naar de kern van de zaak en van je vraag. Zo komt het fundament van de onderneming in beeld en hoe jij er in staat. Deze bekrachtigde en hernieuwde basis vormt het uitgangspunt voor heldere communicatie & PR.  Klanten reageren positief op de nieuwe vibe van vertrouwen en energie van het bedrijf. Uit ervaring blijkt dat dat doorwerkt in een het resultaat.

Stap 1. Coaching naar de kern van deze zaak

Een coachtraject geeft je de mogelijkheid even afstand te nemen van je situatie en je zaak te bezien. Door vanuit een integraal mensbeeld te werken laat ik je niet alleen nadenken, maar ook je handelen doorvoelen en intuïtie ervaren. Er is aandacht voor verwerking van het verleden en ruimte voor dromen en verlangens. Natuurlijk kijken we ook naar hoe jijzelf en eventuele medewerkers erin staan. Stap voor stap kom je (weer) in verbinding met wat er werkelijk toe doet, wie je bent en waar je heen wilt met je onderneming. Het ervaren van binnenuit geeft moed, kracht en leiding in nieuwe stappen, bedrijfsmatig en communicatief. Vanuit een stevige basis volgen juiste beslissingen vanzelf.

Stap 2. Plan van aanpak communicatie & PR

Als je focus helder is waar jij voor staat en heen wilt, kunnen we dit uitdragen met onderscheidende communicatie, PR & marketing. Met behulp van een beproefde Vragenlijst brengen we je gewenste richting en communicatieboodschap in kaart. We specificeren doelgroepen, doelen en brainstormen over geschikte kanalen en communicatiemiddelen voor het verwezenlijken van jouw missie. Op basis van duidelijke keuzes, waar ik je in begeleid, maak ik een concreet plan van aanpak.

Stap 3. Realisatie: Je missie in de etalage!

En dan is het tijd om je bedrijf (opnieuw) zichtbaar te maken bij je klanten. Zodat je bekrachtigde basis naar voren komt en je missie gaat slagen. Wat betreft de realisatie van communicatie & PR kan ik je helpen bij het verbeteren van de huisstijl, de website en de productie en redactie van diverse communicatie uitingen. Ook de organisatie van bijeenkomsten hoort tot mijn mogelijkheden. Is er voor jou of medewerkers communicatietraining nodig, dan kan dat ook. Ik werk in de realisatie van middelen samen met collega’s uit mijn netwerk, zoals een ontwerper, marketingprofessional, webbouwer en fotograaf.

Resultaat

Laat je je door mij coachen dan ontstaat er een nieuwe boost. Die is krachtig omdat die begint bij de levensvonk van jouw bedrijf. Wat krijg je helder?

  • Vonk en Betekenis: Wat is de vonk onder jouw bedrijf en wat voeg jij toe aan de wereld?
  • Intentie: Waar sta je en waar wil je heen?
  • Imago en Impact: hoe creëer je meer werking?

En als je dit concreet wilt maken in de praktijk, geef ik samen met jou, de communicatie en PR opnieuw vorm middels:

  • Communicatieplan
  • Plan van aanpak incl. planning en begroting
  • Realisattie en redactie

Voorbeelden van resultaten

Werkwijze

Allereerst maken we een afspraak voor een vrijblijvende kennismaking. Op basis van je verhaal en je vraag stel ik een offerte op met de onderdelen: coaching, plan van aanpak en/of realisatie. Een coachtraject duurt doorgaans 3 – 5 sessies. Een communicatieplantraject kost gemiddeld 5-10 uur. De realisatie van communicatiemiddelen is afhankelijk van waar het om gaat, of het eenmalig is of een langdurige samenwerking betreft. 

De bijbehorende tarieven zijn (excl. evt. reiskosten):

  • Stap 1. Coaching € 85,- excl. BTW per sessie van 5 kwartier
  • Stap 2. Plan van aanpak communicatie € 75,- excl. BTW per uur.
  • Stap 3. Realisatie € 65,- excl. BTW per uur. 

Verbind je met de basis van je bedrijf, waar jij naartoe wilt, waar je voor staat en waar je vol voor wilt gaan.

Nieuwsgierig wat ik voor jou kan betekenen ?

Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking: 06-12219897 of via info@joycelakwijk.nl

Inspiratie

Identiteitsmarketing maakt organisaties betekenisvol (Kaj Morel)